Friday 11 June 2010

Into The Wild

Joskus tuntuu, että minulla ei ole sanoja. Tai on, mutta niitä ei ole tarpeeksi! Asioita tapahtuu ympärillä mutta jotenkin niihin ei saa otetta.

Eilen kävin taas Jorvissa aamulla, tapasin sairaanhoitajan ja juteltiin lähinnä tulevasta leikkauksesta. Mahdollisuus nukkumatin tapaamiseenkin oli, mutta päätin jättää väliin. Minä kun vähän niin kuin inhoan sairaaloita. Ja kun kerran olen perusterve ja minulla ei ole jatkuvaa lääkitystä niin ei ollut nukkumatin tapaaminen pakollista. Hyviä puolia reissussa oli se, että sain vihdoinkin tietää veriryhmäni joka on sitten A (en kyllä tiedä olenko positiivinen vai negatiivinen, mutta A kuitenkin!). Pieni googlailu vei minut veriryhmädieetti sivustolle joka kertoi että parhaiten minulle sopii kasvisruokavalio, heh.

Täytyy myös kertoa jotain mitä tapahtui viime Liminka vuoden aikana. Asia jota en niinkään havitellut, mutta painoni putosi 8 kg viimeisen vuoden aikana. Hemmetin siistiä!

Ei minulla sitten muuta. On niin tulleet kirjeet Provinssista kuin Limingasta taas. Olenko ainoa vai nousiko tuo varausmaksu viime vuodesta? Niin ja opin tänään itsestäni sen, että siivoan parhaiten kun taustalla pyörii elokuva. Elokuvan dialogi saa minut siivoamaan todella hyvin.

1 comment:

  1. MEITSI TULEE PROVINSSIIN! pe-la lippu jou.

    ReplyDelete

Leave a message. If you want to.