Wednesday 27 October 2010

It's Getting Boring By the Sea

Syysloma eikä mitään tekemistä vai miten se meni? Oikeastihan Maija Vilkkumaa lauloi kesästä mutta kun minulla on syysloma.. ei sillä että olisin nauttinut elämästäni. Oikeasti olen! Junamatka oli mielenkiintoinen, taisi olla ensimmäinen kerta elämässäni jolloin oikeasti juttelen vierustoverini kanssa. Matka Kokkolasta Tampereelle meni varsin sujuvasti. Päästyäni kotiin juhlistettiin pienellä porukalla (josta minä olin nuorin) äidin synttäreitä jotka olivat olleet tiistaina ja täytyy sanoa se vielä kerran: kuohuviini ei ole minun juttuni! Yjak. Se (minun!) Suomi viina meni paremmin alas kuin se.. kuohuviini. Olisi kuulemma pitänyt mennä paikalliseen, mutta ei kiitos.

Mitä muuta olenkaan tehnyt tällä aivan sika mahtavalla lomallani? Öm.. en muuta? Paitsi katsonut televisiota, varmaan kohta kymmenisen elokuvaa (onko niitä jo niin paljon, iiik!) ja yhdne tv-sarjan (vain yhdeksän jaksoa mutta kyllä se lasketaan kun ei muutakaan siitä ole!). Niin ja lauantaina näin kavereita varsin free-drinks-on-me linjalla mentiin ainakin alkuillasta. Ihmiset oli ihania. ♥ Käytiin mm. Swengissä (en ole ikinä käynyt) ja Lost&Foundissa. Lähdin kun väsähdin niin jo puoli kolmen bussilla kotiin, bussissa bongasin Nean jonka kanssa olin samalla luokalla yläasteella - ei tainnut tunnistaa. That's life. Niin ja sunnuntaina ei ollut krapulaa kun heräsin. Muahaha.

Ehkä eniten ainakin tänään olen viettänyt tätä sarjaa katsoen. Noh, koska yksinkertaisesti katsoin sen kokonaan. Hih. Se on ihana. My Life As Liz rocks!! Äiti voi todistaa, hihkumistani voisi kuvailla niin että melkein oli valkotakkiset ovella.

Tämän elokuvan katsoin tänään myös, oli muuten hauska. Suosittelen. Ehkä huvittavin tilanteessa oli se, että kun katsoin sitä (tietokoneeni oli kauniisti yhdistetty meidän olohuoneen isoon taulutelevisioon) ja veli tuli pikavisiitille niin eihän mulla ollut tekstitystä ja sitten kun nauroin niin se ei oikein tiennyt mille nauroin kun ei se englantia ymmärrä. Voi elämää.

Suunnitelmissa olisi, että perjantaina mentäisiin Jennyn kanssa sushille. :) Adios Espoosta!

1 comment:

  1. Syyslomat OVAT kuolettavan tylsiä :( jouduin kestämään sen kauheuden viime viikolla. urgh.

    Ryhdyimpä nyt sitten virallisesti lukijaksi, hah.

    ReplyDelete

Leave a message. If you want to.