Sunday 19 September 2010

Breakfast At Tiffany's


Viikonloppu, se on melkein ohitse! Perjantaina asuntolassa oli pienet bileet ja vaikka olin niiden joukossa jotka eivät paljon juoneet niin hauskaa oli! Uudestaan sitten kun en ole näin.. tööt. Aiemmin päivällä loin taas yhteyttä järkkäriini, tuohon rakkaaseen Sonyyn ja jonkinlainen yhteisymmärrys taidettiin löytää, ainakin ylläolevasta kuvasta päätellen. Muitakin kuvia ottelin kun odottelin, että illan bileet alkavat. Heh, miten niin aina suorittamassa?

Lauantai alkoi mukavasti siinä pyykinpesulla. Vaihdoin jopa lakanat! (Mitä me puhuttiinkaan täsät suorittamisesta?) Aikalailla seilailen meni päivä, sain jopa vähän luettua sitä kirjaakin joka on vielä kesken. Piru sinut vieköön Jack Kerouac, sanon minä! Lauantai-ilta päättyi Erin Brockovich leffan ääressä. Mm. Lapsuus. Oli aika shokki tajuta, että tuo elokuva on tullut jo 10 vuotta sitten, huh huh! Leffan jälkeen löysin itseni siivoamasta tunnin verran, mikä siinä on että yösiivoaminen on niin kivaa?

Tämä päivä alkoi sitten siivouksella - taas. Järjestin jopa vaatekaappini, kyllä viiraa päässä. Sen lisäksi olen tänään.. lukenut kirjaa ja.. ja.. datannut ja.. ja.. datannut. Katsonut telkkaria ja.. juonut teetä. Että sellainen viikonloppu. Mitä jäi käteen? Olen siivonnut, juonut teetä ja.. kuunnellut musiikkia. Niin ja eilen kävin kaupassa ja ostin pitsa tarvikkeita ja tein pitsaa!

En ole vieläkään saanut niitä matkakuvia tai mitään kuvia. En ole edes kuvannut Heidin ja minun huonettani. Shame on me. Kyllä se tästä!

No comments:

Post a Comment

Leave a message. If you want to.