Tuesday 5 April 2011

Girls Just Want To Have Fun

Vihaan valintoja. Kuukauden päästä joudun valitsemaan ja minä en tahdo. Miksi en voi saada kaikkea? Asiasta kukkaruukkuun niin... ajatus katkesi.

Olen poikki ja haluan lomaa. Vaikka ei saa. Sen takia aijonkin nyt ottaa rauhallisesti pari viikkoa, keskittyä ensi kuun lopulla olevaan.. tilanteeseen. Kerätä voimia taisteluun. Tästä ennakkotehtäviin paneutumisesta voi varmaan sanoa sen että yritän nyt palauttaa kunnon ruokaa mun ruokavaliooni (ja syrjäyttää taas sen kahvin ja suklaan) kuin myös vaan olla. Siitä kertoo se, että tänäänkin olen pelannut vain Flyffiä ja yrittänyt kannustaa kämpistä lukemaan VAKAVA:an.

Lähinnä viime tunteita päässä on pyörinyt ajatukset tulevasta ja halu siihen että tulee kesä ja että voi vaan olla. Kesä tosin tarkoittaa myös hiustenleikkuuta. Big time. Noh, se on sitä sitten. En oo muuten edes kuvannut päivän kuvia pitkään aikaan.. se varmaan kertoo siitä kuinka sekaisin olen ollut. Enkä ole päivittänyt blogeja. Tai tehnyt mitään muuta.

Ilman suklaata istuisin varmaan syytettynä murhasta tai ainakin taposta. Tälleen btw. Viimeisetkin stressaamiset tekemisestä ovat purkautuneet tänään erikoisina agressioina. En edes tajua miski katon sitä hemmetin Suomen Muodin Huipulle ohjelmaa kun se vaan nostaa raget pystyyn. Kaameeta paskaa yyh. Ehkä ensi viikolla en kato.

Niin että joo. Jos menis nukkumaan. Oon ansainnut sen. Haha.

No comments:

Post a Comment

Leave a message. If you want to.