Wednesday 19 October 2011

Lovesong











Webkameran yksi hienoimmista ominaisuuksista on, että se varmemmin tallentaa ainakin sen minkälaiset hiuksella minulla on ollut. Kuvat on aikakaudelta 2009-2011 eli jonkinlaista muutosta on siis tapahtunut. Tällä hetkellä suurin kaipuu on vuoden 2009 syksyllä olleeseen tukkaan ( kuudes ylhäältä)

Olisihan se helppo myöntää jos hiukset eivät määrittelisi omaa itseään mutta oikeasti, näinhän se on. Minä en ole minä ilman minun hiuksiani. Jos voidaan vielä sanoa että vuosina yläasteella kuljin niin polkkatukassa kuin  pitkässä, ammattikouluun mentäessä hiukseni olivat PITKÄT ja sieltä lähtiessä oli taas se polkka. Toisaalta en ole koskaan ollut näin lyhyillä hiuksilla ja odotan innolla että nää taas kasvavat. Ihan vaan sen takia että olen vain ja ainoastaan todennut että koska minulla on luonnonkiharat hiukset ei minun hirveästi kannata stressata siitä miltä hiukset näyttää - koska ne näyttää aina joltain. Ja yleisesti vaikka ne laittaisinkin niin ei se näy ja jos jätän laittamatta niin ei ne niin kamalalta näytä. Ainakin se on ihan hyvä uskotella itselle niin. 

No comments:

Post a Comment

Leave a message. If you want to.