Sunday 2 January 2011

Bratty B


Olen viettänyt tämän päivän minulle ominaisin tavoin. Olen katsonut elokuvia ja nauttinut niiden katsomisesta varsin hyvin. 3 elokuvaa katsottuna on oloni varsin keveä ja vireä. Ilahtunutkin. Iloinen. Kiitollinen. Rakastava.

Kaiken tämän "lomahulinan" lisäksi olen saanut päiviteltyä niin valokuvausblogiani kuin hieman tätäkin ja päätinpä nyt vuoden kunniaksi alloitaa sellaisen valokuvausprojektin kuin 365 project. Joku on ehkä kuullut asiasta ja se on hyvä! Minun profiiliini pääsee tästä.

Odotan innolla paluuta Liminkaan joka tulee tapahtumaan Tiistaina. Whii. Junalipun hintakin oli noussut huimat 60snt! Kiskontaa... Huomenna pitäisi pakata ja tehdä pitsaa ja mitä kaikkea. Tavaraa olisi aika paljonkin. Hrrr-r! Kyllä tästä elossa selvitään. Yritän myös saada tähänkin blogiin jotain irti taas. Ajatuksia ylös etc. Jotain.

Nyt kun lomastakin melkein päästiin niin voi innolla TAI kauhulla alkaa jo siirtämään ajatuksiaan kohti kevään yhteishakuja. Hrrr. Viime vuonna stressasin niin kamalasti ja olen varma että tänä vuonnakaan en selviä hommasta ilman stressiä.

No comments:

Post a Comment

Leave a message. If you want to.