Tuesday 26 November 2013

Aura

En tiedä kuinka monta kertaa olen tämän tässä aukaissut viimeisen parin päivän aikana, koska on tullut tunne että haluaa kirjoittaa ja kertoa. Haluaa antaa jotain tänne internetin ihmeelliseen maailmaan, palan omasta elämästä. Palan tästä hetkestä.

Tilanteet ovat vaihtuneet, olen saattanut olla iloinen tai hyvin surullinen. Luultavammin hyvin turhautunut. Tällä hetkellä olo on varsin seesteinen, johtuu luultavammin siitä että olen tänään kirjoittanut vasta 220 sanaa nanowrimossa ja päiväkohtainen tavoitteeni itselleni on 2 000 sanaa. Toisaalta yritän muistuttaa itselleni, että olen kirjoittanut jo yli 43 333 sanaa, eli olen aikataulusta edellä noin 400:lla sanalla.

Niin, minä ja nanowrimo. Jos tästä kuusta ei jää mitään muuta käteen niin tulen luultavammin voittamaan nanowrimon ensimmäistä kertaa elämässäni, saan suurimman mahdollisuuden koskaan alkaa editoimaan tarinaa joka muuttuu toivottavasti työllä, hiellä ja tuskalla joskus romaaniksi.

Ah, meinasin ihan unohtaa että olen tämän kuukauden jokainen viikonloppu ollut ulkona. Juonut alkoholia, nähnyt ystäviä ja vetänyt kännit. Joskus todella isot, joskus vain muutaman ja joskus sillälailla sopivasti. Minulla on ollut päiviä jolloin en ole kirjoittanut nanoa ollenkaan, minulla on ollut monta päivää jolloin olen kirjoittanut yli 3 000 sanaa. Olen ottanut valokuvia, olen polkenut pyörällä kouluun (edit:// siis töihin mutta jätetäänpä tuo nyt tuohon). Suunnitellut mahtavia asioita ensi kesäksi ja käynyt tv-sarjan kuvauksissa.

Olenhan minä myös nukahtanut bussiin ja herännyt kolme pysäkkiä ennen omaa pysäkkiä. Minulle on sanottu, että "You're so pretty, you should have a boyfriend!" kahdesti. Molemmat viiden minuutin sisällä, tulivat samalta henkilöltä jonka tapasin sinä iltana. Kummallakin kerralla en osannut ottaa sitä kohteliaisuutta, jäin vaan pohtimaan että miksi minulla pitäisi olla poikaystävä? Eikö vain voi olla nätti?



No comments:

Post a Comment

Leave a message. If you want to.