Monday 24 May 2010

Bang On


Olen pääkaupunkiseudulla, Espoossa. Olen 'kotona'. Tuntuu jotenkin oudolta olla täällä eikä Limingassa, tuntuu oudolta että kun yöllä herää niin ei näe Juliaa nukkumassa omassa sängyssään. Tuntuu oudolta että täällä on huone täynnä minun tavaroitani joita en koe omikseni. Oikeasti minun pitäisi tällä hetkellä olla tyhjentämässä vaatekaappiani ja heittämässä vaatteita pois, vaatteita joita en tule käyttämään koskaan ja jotka ovat minulle turhia. Luultavammin UFF:lle menossa kaikki, siis hyvässä kunnossa olevat yksilöt!

Taikista ei ole vielä kuulunut mitään, viimeistään huomenna. Ensi viikon perjantaina on tapaaminen Työkkärin tädin kanssa ja mietitään tulevaisuuttani työrintamalla. Ärsyttää kuinka ne menivät poistamaan Tapiolasta sen työkkärin, yhdistivät isoksi paikaksi Leppävaaraan, tuntui ihan siltä kuin olisi vain osa jotain koneistoa - ei ihminen.

Sopeutuminen tuntuu oudolta ja mietin vain kuinka ehdin sopeutua tänne kolmessa kuukaudessa sillä jos en pääse Taikkiin niin matkaan taas Liminkaan opiskelemaan. Viime yönä näin myös unta ihmisistä Limingasta. Se oli uni jonka olin nähnyt joskus aikaisemmin, eri ihmisillä vain!

No comments:

Post a Comment

Leave a message. If you want to.