Monday 29 November 2010

I Will Always Love You

Voi ei, se tapahtuu taas?! Mitä minä teen? Siis niin mikä tapahtuu? Ja taas?

Tv-sarja johon olen kiintynyt jää tauolle. Tässä tapauksessa kyseessä on Nelosella pyörinyt Nurse Jackie joka kuuluu maanantaiseen tyttöjen putkeen kuin nyrkki silmään. Mitä nyt? Mitä minä nyt teen kymmeneltä kun on liian aikaista mennä nukkumaan etc.?

On taas elämäni niin hienoa, mutta kämpikseni raportoi minulle tänään että oli valvonut meistä kahdesta myöhempään ja kuunnellut yöllä kuorsausta. Miettikää, minä kuorsaamassa! Uskon kuitenkin kämpikseni sanat sillä kröhöm on ollut nokka vähän tukossa + kurkku on kipeä. Ai samperi äiti jos minuun taudin tartutit!!

Jos sitä menis nukkumaan. Huomenna ajattelin ostaa akryylimaalit. Hrr. Hirvittää jo valmiiksi!

No comments:

Post a Comment

Leave a message. If you want to.