Thursday 14 January 2010

Ég trúi

Ég trúi eli I believe eli uskon. Minä uskon... elämään, itseeni, taitoihini, lahjakkuuteni, ihmisiin ympärilläni, perheeseeni, ystäviini, maailmaan (ainakin silloin tällöin), tuntemattomiin, kaupan kassaan, hyvään musiikkiin/kirjallisuuteen, tulevaisuuteen, mahdollisuuksiin, unelmiin, satuihin jotka tapahtuvat oikeassa elämässä, elokuvien onnellisiin loppuihin, siihen että liika raha tekee onnettomaksi jos ei osaa käyttää sitä oikein, että elämän tarkoitus on oppia olla onnellinen ja tehdä sitä mitä rakastaa.

Noiden asioiden + miljoonan muun asian takia tämän blogin osoiteeksi kirjoitetaan egtrui.blogspot.com eikä vaikka jotain suomalaista sanaa. En tiedä täysin tarkoitusta tälle blogille, paitsi ehkä itseni tuominen enemmän julki? Mitä mielessäni liikkuu, mitä asioita luon elämässä ja semmoisia vaan. Mikä minua kiinnostaa sillä hetkellä. Sillä olosuhteista johtuen en voi tapetoida huoneeni seiniä sanomalehtien mielenkiintoisilla artikkeleilla tai muuten vaan jollain mielenkiintoisilla asioilla. Tai voin, mutta miksi kun voin luoda sen kaiken tänne. Kaikkien nähtäville. Myös minussa on pientä show diivaa loppujen lopuksi. Ja onhan minulla kuitenkin jo monta vuotta mukana kulkenut suljettu blogi jota pääsevät todellisesti lukemaan harvat ja valitut, heh. Eihän sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Suuret unelmat ja usko niiden toteutumiseen on elämäni peruskivi tällä hetkellä. Aivoni ruksuttavat Lahden Muotoiluinstituutin ennakkotehtävien kanssa alitajuntaisesti koko ajan sillä minähän en luovuta. Minä pääsen vielä opiskelemaan elokuvaa ja televisiota koska minä haluan ohjata, käsikirjoittaa ja kuvata elokuvia tai pieniä tv-sarjoja jotka joskus ehkä muuttavat jonkun nuoren elämää niin kuin jotkut leffat ovat muuttaneet minun. Sillä sellaista antamista ei voi mitata rahalla jonka saa palkaksi koska se on korvaamatonta.

Voin hyvin kuvitella niitä epätoivon väreitä joita tulen tuntemaan lähikuukausina mutten anna niiden vahingoittaa minua. Olen päättäväinen, minä pystyn tähän. Minulla on lahjakkuutta. Joissain asioissa on hyvä olla hieman itsekehuskelua, itsensä psyykkaamista että oikeasti osaa sillä oikeassa elämässä en sitä hirveästi kovin esille tuo.

No comments:

Post a Comment

Leave a message. If you want to.