Monday 15 February 2010

This Is The Life


Ajatelkaa, enää viikko. Viikko siihen keikkaan. Itseasiassa tasan viikon päästä minä tyttö seison Hartwall Areenan kentällä huutamassa kun Rammstein aloittaa, siis toki jos aikataulut pitää. ;) Wow. Ei pidä ajatella liikaa, muuten menee shokkiin!

Tänään on ollut harvinaisen hyvä päivä. Yöllä oli vaikea saada unta mutta loppujen lopuksi nukuin hyvin ja päivä on muutenkin ollut hyvin hyvin antoisa. Ensinnäkin meillä on aika iso studio rakennettu päärakennuksessa olevaan opettajanhuoneeseen ja Keskiviikkona sitten minun, Heidin ja Julian pitäisi siellä sitten kuvata mallia. Aamupäivällä koska iltapäivällä valokuvaaja Jorma Mylly pitää luennon valokuvaajan työstä. Torstaina on varmaan jotain mielenkiintoista kanssa ja Perjantaina (!) on sitten lähtö kohti etelää. Luultavammin klo 11.40 junalla Oulusta lähdetään. Vähän jo matkajalka vipattaa. Hihi.



Eli aiemmin tänään oltiin siellä studiossa ja sattuneista syistä johtuen minä jouduin olemaan / sain olla mallina kun Juha näytti miten ne valot toimii etc. Anna sitten oti minusta kuvia, niitä luultavammin tulossa tännekin. Sitten joskus kun pääsen niihin käsiksi. Samalla kertaa myös kokeiltiin sitä uutta toista sovitetta Sonyn kameraan että saitaisko niitä salamoita toimimaan ja arvatkaa mitä? Välähti. Toisenkin kerran välähti eli saan kuvata tämänkin tehtävän omalla kameralla. Ah ihanuutta. ♥ Oma kamera paras kamera vai miten se meni? Mutta vähän siistiä! Oon ihan innoissani siitä!


Illalla nyt käytiin Heidin kanssa taas Veistolassa tekemässä juttuja. Tai siis minä tulostin 'negatiiveja' kalvoille syanotypia juttuja varten (ensi viikolle tai pidemmälle tehtäväksi sitten joskus) ja sitten innostuimme leikkimään Maceissa olevalla Photobooth ohjelmalla. Voi ei. Meitä kolmea ei pitäisi päästä... leikkimään. Oli aika päätöntä menoa mutta kivaa.

Musiikillisesti uusin löytö on viikonlopulta kun tutustuin ihanaan skotlantilaiseen laulaja-lauluntekijään kuten Amy Macdonald. Voi miten ihana ääni. Oi voi. Suurta rakkautta taasen.

Kuten ehkä on ollut huomattavissa niin tänne blogiin tulee tosiaan kaikenlaista.. aika päätöntä menoa välillä. Hehe. Mutta tämän on minun blogini. Vain ja ainoastaan minun. Aamen ja kiitos!

No comments:

Post a Comment

Leave a message. If you want to.