Friday 12 March 2010

Telephone (Feat. Beyoncé)

Pitää kyllä sanoa, että olen ottanut lomailusta kaiken irti. Loving it. Lauantaina oli tosiaan Taikin ELO:n järjestämä hakuinfo joka oli todella mielenkiintoinen. Se taas lisäsi sitä pientä intoa ja halua hakea kouluun. Saatiin vielä kuulla että Renny Harlinkin oli aikoinaan siellä opiskellut leikkausta! Uuu. Ennen kuin matkustin tosiaan tunnin verran julkisen liikenteen turvin sinne Arabian rantaan käytiin äidin kanssa ostamassa äidin rahoilla minulle full-HD videokamera. Hrr.


Täytyy sanoa, että on se hieno kapitus. Pieni mutta silti niin.. aikaansaava. Haha. Muuten olen tällä lomalla vain.. käynyt Sunnuntaina katsomassa kaverin korispelin ja en voi kun sanoa että harvoin ihan niin kiihkeästi katsomokin on ottanut kantaa tuomaripeliin, hihi.

Tämän viikon olen lähinnä löhöillyt. En ole käynyt ulkona sitten sen Sunnuntaisen korispelin and I'm loving it! Huomenna tosin näen kaverin, yay. Mukavan rauhallinen ja ihana loma on ollut. Olen siis nauttinut tästä hiljaisuudesta, siitä että saa olla rauhassa etc. Olen myös katsonut ihan järjettömät määrät Skinsiä, olen nyt pari jaksoa vajaa että olisin katsonut 2 ensimmäistä kautta. Ihana sarja. ♥ Tv-sarjoista puheenollen niin eilinen Lostin jakso oli kyllä ihan tylsä. Meinasin nukahtaa sitä katsellessa! Niin ja pitää myös nauhoittaa viikonloppuna Salkkarit äidille, tuttu niissä näkyilee niin pakkohan se on katsoa. Hehe.

Jotta kuitenkaan ei koko viikko olisi ollut löhöilyä (eikä edes tunnu pahalta kun lukee miten muut on juossut asioilla, hihi) niin eilen otin huomaamattomasti imurin kauniisen käteen ja imuroin koko kämpän. Ja siistin olohuoneen ja oman huoneen kuosiin. Tänään olen lähinnä pessyt pyykkiä. Ja katsonut Mamma mia! leffan muistellen vuotta 2008 ja katsonut Skins jakson. Selaillut kaikkea Lady Gaga juttuja netistä, tämä tyttö tykkää siitä Gagan ja Beyoncen Telephonen videosta. Täytyy taas ihailla Jonas Åkerlundin töitä, hän kun viime aikoina tehnyt parikin videota myös Rammsteinille.

Mitähän vielä. Ei varmaan muuta kun en ole hirveästi mitään tehnyt, hehe. En edes kuvannut. Ei, en ole ottanut yhtään kuvaa järkkärilläni mutta videokamerallani olen leikkinyt jonkin verran. Läväytänkin tähän loppuun ne eilen illalla/yöllä otetut kynttiläkuvat.






Niin ja tosiaan vaikka olenkin vain ollut tekemättä mitään koko loman niin lukenut kyllä olen. Matkustaessani junalla Oulusta Helsinkiin luin Apinamorsiamen puoliväliin kunnes sain sen luettua loppuun Maanantaina. Beatnikit kirjan aloitin Tiistaina ja eilen klo 2 aamulla tajusin törmänneeni takakanteen. Tietyllä tavalla olen kirjaton kun ei ole periaatteessa ole mitään luettuvaa, which sucks. Toisaalta voisin yrittää alkaa lukea sitä Elämäni elokuvat kirjaa loppuun joka on nyt roikkunut mukana pari kuukautta. Ei se vaan lähde. Pitää varmaan nöyrtyä ja olla lukematta. Nyyh.

Palaan luultavammin normaalimpaan blogin päivittämisrytmiin kun palaan Liminkaan. Siellä kun saa enemmän aikaan. Taidan nyt lopettaa ja katsoa seuraavan jakson Skinsiä. Saankohan sarjan katsottua loppuun ennen kuin palaan takaisin lomalta? En tiedä.

P.S. Oscar -ehdokkaanakin ollut Precious leffa tuli katsottua lomalla myös ja ei se kyllä niin paljon sykähdyttänyt kuin olisi voinut. Ehkä odotin liikaa. Eikä se Meryl saanut vieläkään kolmatta Oscaria, mutta ainahan on seuraavia vuosia, right?

No comments:

Post a Comment

Leave a message. If you want to.