Tuesday 23 March 2010

Telephone (Feat. Beyoncé)





Olen viime aikoina ollut sellaisessa blockissa ettei mitään rajaa, ei vaan synny yhtään mitään vaikka kuinka yrittäisi! Minun ja ehkä sekä jonkun muun onneksi on tapahtunut muutos, olen saanut asioita aikaan. Sunnuntaisten kramppien takia ja niiden jälkiseurauksena kun olen juossut terveyskeskuksessa jne olen mm. missannut sen kauan odottamani muotokuva kurssin. Ärsyttääkö? Oi kyllä! Mutta asioiden kanssa on vain pakko elää. Sen sijaan olen saanut tehtyä ennakkotehtäviä ja laitoinkin jo hakujutut ammattikorkeiden saralla.

Suurinta mietintää aiheuttaa se että haenko Taikiin elokuvausta vai dokumentaarista elokuvaa opiskelemaan? Ehkäpä jälkimmäistä, kenties.


Tämän postauksen kuvat ovat tältä päivältä, dokumentoin Kellyn ja Sallan kuvaussessiota videokamerallani. Hih.

No comments:

Post a Comment

Leave a message. If you want to.