Saturday 7 April 2012

Keep on Livin'


Mulla on Nälkäpeli -kirjasarjan viimeinen kirja kädessä. Oon lukenutkin sitä vähän. Kyseinen ilmeily tulee siitä että tänään oli viikon vika työpäivä, muahah! On lauantai ja olo kuin olisi sunnuntai, vieläkin. Kauppa oli täynnä ihmisiä klo 09.36 ja en voi vain ymmärtää. Kaupathan oli kiinni vain päivän, miksi niin tärkeää ostaa kaikki? Ei ymmärrä.

Katnississä ja Aylassa on paljon samaa. Kuka on Ayla? No Ayla, the most loved fictional character in the books I've ever read. Eli Jean M. Untinen-Auelin Maan Lapset -kirjasarjan päähenkilö. Öhm. Kuuletteko faniuteni kohinan? Anyone? Tai siis niin. Olenhan ollut koukussa kyseiseen kirjasarjaan teinistä asti ja sekin on jo loppu. Ugh. Ayla on silti mun sankarini, forever. Katniss kuuluu ehkä samaan kastiin, ovat niin samanlaisia nuo tyttökullat.

Oon myös yksin kotona tämän illan. Ah. Niin ja Terra Nova tänään. Khihi. Pitäisi vielä katsoa tän viikon noi tv-sarjojen jaksot jotka oon vaan jättänyt katsomatta. Gah. Pitäisi siivota huone koska meille tulee koiranpentu.


Kattokaa nyt tota pisamanaamaa. Ihan niin kuin minä kesällä, vai mitä?

No comments:

Post a Comment

Leave a message. If you want to.