Friday 2 April 2010

Non, Je Ne Regrette Rien





Kuunneltuani pitkästä aikaa Edithiä uskon taas itseeni sillä minähän en kadu mitään päätöstä elämässäni koska jokaisella hetkellä kun olen jotain asiaa halunnut, olen halunnut sitä koko sydämestäni. Olen saanut taas uskoa itseeni, tekemiseeni. Siksi tämä postaus on kiitos Edithille, Ylelle joka näytti La môme elokuvan josta näin vain lopun. Kiitos sille, että pienet asiat saavat luotua uskoa.

Ehkä tämä usko itseeni on tullut siitä, että olen tänään poistanut yli 2200 sähköpostia, yli 200 yhteisöä niin IRC-Galleriasta kuin Facebook profiilistani, yli 250 fanilistausta Facebookista, kourallisen tunnuksia ympäri nettiä. Olen myöskin pistänyt monia kuvia talteen, vain minun silmilleni. Luulen kyllä että vaikutusta on ollut Andy Warholin elämänkerta kirjalla jossa kerrottiin hänen olevan hyvin esillä julkisuudessa mutta silti hänestä tiedettiin hyvin vähän ja se kiinnostaa minua kovasti.

Palaillaan taas. Postauksen kuvat ovat viimepäiviltä, tosin ylimmäinen on kritiikkitehtävä. Tämä on nyt ainakin viimeinen entry jossa tulee Polaroideja, pakko siirtyä eteenpäin. Edes vähän. Hyvää yötä ja kiitos. Huomenna nähdään.

P.S. Hyvää Pääsiäistä!









No comments:

Post a Comment

Leave a message. If you want to.