Wednesday 7 April 2010

New Kicks

Kun pitää odottaa jotakin ja ei oikeasti tiedä mitä tehdä niin mitä sitten tekee? Musiikki täysille ja tansahtele! Tosin, jos sitä tekee julkisella paikalla (kuten Veistola tässä tapauksessa) niin on hyvin mahdollista että joutuu kuvatuksi. Niin myös minä joka yleensä kuvaan muita. Heh.

Ennakkotehtävät ovat todella hyvällä mallilla, enää yksi tekemättä!!!! Miettikääpä sitä!! Muahahaa. No joo. Eli siis se video tekemättä, mutta kunhan tästä nyt pääsen niin varmaan alan sitäkin väsäilemään. Että jes jes! Tosin, koska olen päästäni mahdollisesti hieman outo niin tuntuu jotenkin surulliselta että se olisi nyt sitten ohitse. Se tehtävien tekeminen, se stressi ja kaikkea. Hrrr.

Mutta olen minä kouluhommiakin tehnyt. Olen pääasiallisesti päättänyt ne näyttelykuvat koululle. Teemasta ne tulevat. Ja sitten varmaan viikonloppuna teen syanotypia juttuja. Eli voin sitten ihan rauhassa mennä Maanantaina sinne lääkäriin, kun varsinkin nyt tiedän missä se paikka on. Haha. Voipi olla, että tästäkin vuodesta tai enemmänkin hetkestä selvitään voittajana. Hih. Voittajana mutta hirveästi velkaa omaavana.

Kunhan vain saisi töitä ja sitten saisi maksettua ainakin sen yhden velan pois. :) Ajattelen aina liian pitkälle! Back to work with the devil.

No comments:

Post a Comment

Leave a message. If you want to.