Tuesday 6 April 2010

TKO

Tänään olenkin ollut harvinaisen.. aikaansaava. Pakko sanoa! Sillä päivemmällä Kellyn kanssa kehitettiin meidät mv-filmit, tiedä sitten miten onnistui mutta kuitenkin. Nekin ovat pois alta. Jes! Sen lisäksi olen edistänyt kaikki ennakkotehtävät siihen pisteeseen, että pitää enää tulostaa pari kuvaa, editoida video kokonaa. Hyvä minä! Muuten kaikki on mallillaan. Samalla tässä odottelen että kuvakirjan tilaus iFolorilta sujuu ongelmitta. Pistän sen nyt tilaukseen, että sekin on sitten poissa huolenaiheista. Äidille tiedoksi, että laskulla se tulee. Hihi.

Voisin myös tännekin sanoa parilla sanalla siitä mitä lomalla pääsi käymään. Eli minun takiani jouduttiin vaihteeksi kutsumaan ambulanssi koska kramppasi, harvinaisen helpohkot krampit oli. Kuitenkin tuli selväksi se, että ei mitään suklaata tai karkkia saa syödä, rasvainen ruoka on bannattu ja jotkut vihanneksetkin. Toisin sanoen olen ollut ilman suklaata siitä lähtien. Ehkä se on hyvä... Ken tietää.

Koulutöistä sen verran että pitäisi varmaan sitten tässä kohta päättää että mitkä kuvat haluan sinne koulun näyttelyyn + mitä sinne Valveelle ja mahdollisesti minä näytän jollekin ihmiselle joka tulee katsomaan meidän töitä että ne menis johokin kiertävään näyttelyyn etc. Mielenkiintoinen on tuo jälkimmäinen lause koska.. en ole varma siitä. Ensi viikolla selviää. Ensi maanantaina on myös se ylävatsan ultra. Hrrr.

Jos nyt palaisi takaisin työn ääreen. Huh huh.

No comments:

Post a Comment

Leave a message. If you want to.