Tuesday 20 April 2010

Skeleton Song

Se on tehty. Viimeisetkin näytetyöt olen lähettänyt pois käsistäni. Pois minun päätösvallastani, olen vapaa! Okei, en ole - myönnetään. Sillä puhelu äidille että olen juuri vapauttanut itseni stressin kahleista täydellisesti enemmänkin kertoi sen että minulla on edessäni uusi stressattava asia nimittäin koulun kevätnäyttely! En niinkään enää stressaa niistä pigmenttivedoksista jotka roikkuvat Kivikoulun seinällä (huomenna taas Kaleva -vierailun ja vero -luennon jälkeen niitä sinne taas laittelemaan!). Lähinnä se että mitä syanotypia kuvia laitan myyntiin, kyllä aijon myydä osan. Haha. Tulossa olisi vielä lisääkin, pitää katsoa jos huomenna voisi vähän nipistää että pääsis tekemään ne loput herkistetyt kuvat loppuun niin olis helpompaa. Mutta jos hyvin käy niin noita tulee sinne ainakin muutama myyntiin. Hih.



Kuvakirjaa ei näy ja kuulu. Hmph. Pääsin Provinssiin töihin. Lady Gagan kenttälippu maksaa 85€ ja byääh. Kyllä se tästä. Jos ennen Perjantaita saisi selvitettyä nuo syanotypia jutut ja niin. Toivottavasti se kuvakirja ehtii tuonne näyttelyyn ja mä oikeasti epäilen että ehtii. Too bad.

Niin tosiaan koulun kevätnäyttelyn avajaiset on tämän viikon Sunnuntaina 25.4. klo 13 täällä Limingassa. :)

No comments:

Post a Comment

Leave a message. If you want to.